18 Mai 2019, 21:09
Så tikket det inn en liten oppdatering fra Crewchiefen i kveld.
Det regnet på morningen i dag, så det ble vel litt ut på dagen før løpet var i gang.
Crewchiefen kan i kveld fortelle at bilen går jevnt seint. Tidene ligger på rundt 7.90 og vi skal kjøre på 7.60.
Temperaturen i bane og luft er nok ikke optimale for vår bil, men Fredrik må også i år som tidligere år, bli "kjent" med bilen igjen. Litt slitte dekk kan også være en årsak. Men burnout'n vinner han iallefall. hehe....
Bilen har dratt veldig til venstre og crewchiefen har prøvd å kompansere litt på det i bakstillingen uten helt å lykkes desverre.
De satser på en tur til i morgen før eleminering, da Reodor felgen ( Crewchiefen) har prøvd å justere på et annet stag i håp om at den skal slutte å dra til siden.
Da er det atter en gang bare å krysse fingrene for litt kjøring i morgen.
Sessongen har akkurat startet for vår del, så det skal nok gå seg til etterhvert og gode tider vil vi antageligvis få se i løpet av sommeren.
Det regnet på morningen i dag, så det ble vel litt ut på dagen før løpet var i gang.
Crewchiefen kan i kveld fortelle at bilen går jevnt seint. Tidene ligger på rundt 7.90 og vi skal kjøre på 7.60.
Temperaturen i bane og luft er nok ikke optimale for vår bil, men Fredrik må også i år som tidligere år, bli "kjent" med bilen igjen. Litt slitte dekk kan også være en årsak. Men burnout'n vinner han iallefall. hehe....
Bilen har dratt veldig til venstre og crewchiefen har prøvd å kompansere litt på det i bakstillingen uten helt å lykkes desverre.
De satser på en tur til i morgen før eleminering, da Reodor felgen ( Crewchiefen) har prøvd å justere på et annet stag i håp om at den skal slutte å dra til siden.
Da er det atter en gang bare å krysse fingrene for litt kjøring i morgen.
Sessongen har akkurat startet for vår del, så det skal nok gå seg til etterhvert og gode tider vil vi antageligvis få se i løpet av sommeren.
Vær den første til å skrive en kommentar!